Heftig reisverslag (moet je echt lezen) - Reisverslag uit Djibouti, Djibouti van Marieke Faber - WaarBenJij.nu Heftig reisverslag (moet je echt lezen) - Reisverslag uit Djibouti, Djibouti van Marieke Faber - WaarBenJij.nu

Heftig reisverslag (moet je echt lezen)

Door: Mariek

Blijf op de hoogte en volg Marieke

16 Februari 2010 | Djibouti, Djibouti

Ik hoop niet dat het gevolgen heeft voor mijn toegang tot deze site;) , maar als ik het even mag zeggen, dit is echt de onoverzichtelijkste site, waar ik ooit gebruik van heb gemaakt. Het ligt vast aan mij, maar ik snap niet waar ik wat kan zoeken, op wie zijn site ik nou eigenlijk bezig ben, wat andere mensen van mijn site kunnen zien, en het aller,aller vervelendste is wel dat mijn site beweerd dat het hier in Copenhagen 29 graden is..Okay ik geeft toe, het zou wel lekker zijn als het zo was, maar het is niet helemaal de juiste reflectie op de werkelijkheid. (het is hier ongeveer 0 graden) Het temperatuur verschil komt doordat mijn profiel denkt dat ik in Djibouti woon!! En ik weet ook heus wel dat ik dat hooogst waarschijnlijk zelf ingesteld heb, maar ik weet ook heus niet hoe ik dat moet veranderen!! Ik krijg bijna de neiging om dan maar richting Oost Afrika af te reizen(daar ligt mijn geliefde Djibouti), want ik zie geen andere manier meer om mijn waarbenjij.nu kloppend te maken! Dus cancel die weekendjes Copenhagen maar jongens, het wordt zwembroekjes-mee-en-op-naar-Djibouti!!
Okay, genoeg onzin,in mijn vorige reisverslag, schreef ik dat ze hier "Copenhagen" zo schrijven. Maar ik ben erachter gekomen dat dat toch niet helemaal waar is, want ze schrijven Kobenhavn, dus dat doe ik vanaf nu misschien dan ook maar. Wereldnieuws bijna he?! En ze spreken het uit als Koehouw, naja zo ongeveer, ze spreken namelijk alles uit alsof de helft weglaten, wat dat aan gaat voel ik me dus wel thuis hier:p
Om nog 1 keer terug te komen op de kleine minpuntjes van deze site,ik ben het ook niet helemaal eens met de titel "Reisverslag" ,in mijn geval. Ik bedoel, ik ben bijna bang dat jullie (lezers) verwachten dat hier hele spannende reisverhalen komen te staan, waarin ik vertel over hoe ik pootjes geef aan krokodillen, dans met bosjesmannen, vecht met dolfijnen, 2 weken overleef op 1 wortel en een half blikje cola, een babyaapje uit een boom red, Bulgaarse inbrekers wegjaag (ownee,die is wel echt gebeurt bij sommigen onder ons hier), een geit heb geslacht, en meer van dat soort raariteiten. Terwijl het er hier eigenlijk heeerlijk gemoedelijk aan toe gaat; We gaan morgen naar Zweden, hebben vandaag een fiets gekocht(wel bij best enge mannen!!), gaan ieder weekend lekker met de voetjes van de vloer, hebben een sportschool gevonden, moeten iedere dag veel te vroeg op school zijn, hebben de winkelstraten grondig onderzocht en bovenal, hebben we het hier heel gezellig!!
Niet heel heftig dus,maar wel heel leuk voor ons! Eventueel kan ik, indien gewenst, af en toe best wat spannends verzinnen over het één of ander, om jullie een beetje wakker te houden..Ik hoor het wel als iemand een leuk onderwerp weet!!
Heeeel veel liefs, en ik spreek jullie snel!! xx

  • 17 Februari 2010 - 09:12

    Jonna:

    Zeg, heb je niet wat spannenders te vertellen?? Beetje saai verhaal zo... Maar goed, ik en loes hebben ons ticket al omgeboekt naar Djibouti!!(ofzo..)
    En btw, dat van die inbrekers in onwijs spannend! Je moet iedreen wel op de hoogte houden van die banaan onder je kussen, voor het geval die inbrekers bij jou op bezoek komen ;-)
    Nou ik wacht met smart op je volgende (onwijs spannende story) en tot de 4e!!
    Kusss

  • 17 Februari 2010 - 16:29

    Roos :

    Dag zusje,

    Ik zij net tegen jeroen: is het daar dan 29 graden onder nul? Juist leuke stukjes om te lezen. Heb ze veel saaier gezien van mensen die echt een wereldreis maakte. En goed te horen dat je het zo naar je zin hebt. Hoe warm is het eigenlijk in april, willen dan waarschijnlijk langskomen in de eerste twee weken (niet schikken, in die periode, niet twee weken lang). Komt dat uit? Kunnen we bij jou pitten (+/- 2 nachten) of is dat niet handig? Mail maar naar faber.roos@gmail.com en heel veel plezier verder! Lees het wel weer.

  • 20 Februari 2010 - 12:42

    Lies Van Vliet:

    He Marieke en Vera en Danique en Jorinde, ik dacht eens even kijken hoe mijn klasgenootjes het hebben in Denemarken. Leuk om die spannende reisverslagen te lezen hihi. En dat van die site; ik had hetzelfde probleem en heb het na lang zoeken gevonden. EUREKA! :) Mijn home -> mijn huidige reis -> instellingen wijzigen. Succes en doe iedereen de groetjes. Liefs vanuit Finland, waar het vannacht dus -29 graden was!

  • 21 Februari 2010 - 10:19

    Janis:

    Ey Mariek!

    Leuk verhaaltje, idd leuker dan die 'normale' verhalen haha!
    We moeten binnenkort maar eens skypen voor de gedetailleerde verhalen ;-)

    Xx Janis

  • 27 Februari 2010 - 21:43

    Petra En Steven:

    Hoi Marieke,

    Leuk om je verhaal te lezen. Het klinkt erg gezellig daar!
    Heel veel Plezier.

    Groet,
    Petra en Steven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Djibouti, Djibouti

Koud tripje

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2010

En soms zit het tegen..

16 Februari 2010

Heftig reisverslag (moet je echt lezen)

04 Februari 2010

We will zoek it out ourselfs
Marieke

Actief sinds 22 Dec. 2009
Verslag gelezen: 1353
Totaal aantal bezoekers 12252

Voorgaande reizen:

30 Januari 2010 - 30 Juni 2010

Koud tripje

Landen bezocht: